Na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a s ohledem na zajištění služeb pro klienty Magistrát města Kladna od pondělí 20. dubna upravuje otevírací hodiny svých pracovišť.
Centrum správních agend (nám. Svobody)
Pondělí a středa od 7:30 – 18:00 s polední přestávkou 12:00-13:00
Úterý a čtvrtek od 7:30 – 15:00 s polední přestávkou 12:00-13:00
Na ostatních pracovištích (nám. 17. listopadu, nám. Starosty Pavla, plk. Stříbrného)
Pondělí a středa od 8:00 – 18:00 s polední přestávkou 12:00-13:00
Úterý a čtvrtek od 8:00 – 15:00 s polední přestávkou 12:00-13:00
Magistrát žádá klienty o maximální omezení osobního kontaktu na nezbytně nutnou úroveň, a to pouze po předchozí emailové, telefonické či jiným způsobem potvrzeném jednání s příslušným pracovníkem.
V Centru správních agend budou služby klientům poskytovány po jejich předchozím objednání v rámci objednávkového systému, který zajistí efektivní vyřizování jednotlivých žádostí a minimalizuje dobu, kterou lidé na úřadu stráví. Ostatní pracoviště standardně vyřizují požadavky bez osobního kontaktu přes email, telefon, datovou schránkou, poštou.
Služby pokladny, ověřování a Czechpointu jsou zajištěny v Centru správních agend a v budově radnice na nám. Starosty Pavla ve výše uvedených úředních hodinách.
Podatelna bude přebírat dokumenty v informačním středisku v budově magistrátu na nám. Starosty Pavla ve výše uvedených úředních hodinách a během pátků od 8:00 – 12:30 hod.
Cílem tohoto opatření je zachování poskytování služeb Magistrátu a současně maximální ochrana zdraví obyvatel a zaměstnanců.
Zdroj: Město Kladno